جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: تلاش برای توفیق دولت چهاردهم یک توصیه ولایی است، توفیق دولت توفیق همه ما و نظام است نه موفقیت یک فرد یا جناح.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تحلیل خطبه حضرت امام سجاد(ع) پرداخت و اظهار داشت: حضرت با جهاد تبیین اصل وارونه شده حادثه عاشورا توسط دشمن را برای مردم روشن و ابعاد این قیام را تبیین و تشریح نمود و خاندان ابوسفیان را رسوا و تحول شگرفی در جامعه ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان به آموزه‌های صحیفه سجادیه اهتمام ورزند، خاطرنشان کرد: آموزش و تبیین و تفسیر صحیفه سجادیه هر روز جمعه‌ها قبل از نماز برگزار می‌شود که کار ارزشمندیست و ما هم حمایت و هم دعوت به حضور در این جلسه مهم می‌کنیم.

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه مجازات سخت دشمن مطالبه ملی است، گفت: ارزیابی دقیق میزان سرمایه اجتماعی پشتیبان برای اقدام مناسب حاکمیت در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران از واجبات تصمیم‌گیران است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: مجموعه مطالعات افکارسنجی انجام‌شده در یک سال گذشته درباره دیدگاه افکار عمومی نسبت به عملیات طوفان الاقصی حماس در مهر ۱۴۰۲ تا عملیات موشکی ایران در فروردین ۱۴۰۳ گویای این واقعیت است که جامعه پس از ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، در وضعیت آمادگی و مطالبه پاسخ اقتدارآفرین برای کشور قرار دارد و هرگونه انفعال در این زمینه خسارت‌های اجتماعی و ضربه به هویت و شخصیت ایرانی را به‌دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: تلاش برای توفیق دولت چهاردهم یک توصیه ولایی است، توفیق دولت، توفیق همه ما و نظام است نه موفقیت یک فرد یا جناح.

امام جمعه جم با اشاره به عرصه‌های آزمون مهم دولت به بیان هفت توصیه کلیدی پرداخت و گفت: توجه به ظرفیت عظیم نیروی انسانی در همه عرصه‌ها، لزوم کار جهادی و اجتناب از کـنترل از راه دور، تعامل ارکان مختلف کشور، تأکید بر رعایت اولویت‌ها از جمله اقتصاد، عبور از فضای ملتهب و چالشی انتخابات، توجه و تکیه به توان داخلی کشور و سیاست خارجی پویا، فعال و مبتنی بر منافع ملی برخی از این عرصه‌ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha